
Вие сте настоящ или амбициозен предприемач? Ако сте един от тях, вероятно сте наясно колко е важно да имате добро онлайн присъствие за вашата компания. В сравнение с конвенционалните маркетингови методи, той насърчава растежа, увеличава приходите и позволява на вашата компания да получи много по-голяма експозиция.
Трябва да сте сигурни, че ще имате правилната посока, когато изграждате своя бизнес онлайн, за да осигурите изключително изживяване на клиентите си.
Разбираме колко трудно е да се намери време за изграждане на интернет присъствие, докато управлявате компания. Въпреки това, с навлизането на сектора на интернет бизнеса, няма да можете да останете конкурентоспособни, освен ако не положите усилия.
Ако обмисляте да развиете марката си онлайн, ще ви е необходима професионална помощ за дигитален маркетинг, за да сте сигурни, че разбирате как да го направите бързо и успешно.
Това е мястото, където професионалните съветници по дигитален маркетинг могат да ви помогнат.
Експерт по дигитален маркетинг може да помогне на вашата организация да бъде в крак с интернет тенденциите. Преди да се заемем с това защо трябва да наемете консултант по дигитална реклама за вашата компания, нека дефинираме консултациите по дигитален маркетинг и какво правят консултантите.
Какво представляват онлайн маркетинговите консултации и какво включват?
Целта на консултацията по марткетинг на съдържание е да помогне на организациите да постигнат целите си чрез дигитални платформи. Целите на повечето организации се концентрират около генериране на приходи, повишаване на разпознаваемостта на марката и увеличаване на интернет трафика.
Професионален консултант разработва насоки и планове за дигитален маркетинг в съответствие с марката, както и всички методи, необходими за позициониране на компанията за значително развитие. Те също така отговарят за изпълнението на стратегиите и оценката на резултатите.
Консултацията по дигитален маркетинг в по-голямата си част отчита всички платформи за дигитални медии и съдейства за увеличаване на продажбите.
Какви са задълженията на консултант по дигитален маркетинг?
Експертите по дигитален маркетинг ви помагат да увеличавате онлайн продажбите, да увеличавате трафика на уебсайта, да популяризирате марката си, да разработите персонализирани стратегии за дигитален маркетинг и да идентифицирате възможностите за взаимодействие с потребителите. Той помага на компаниите да преодолеят пропастта между офлайн и онлайн световете, като им позволява ефективно да продават своите стоки, услуги и марки.
Основните задачи на консултанта по дигитален маркетинг включват (но не се ограничават до):
- Анализиране на марката с цел разработване на иновативен маркетингов план
- Разглеждане вашите конкуренти и тяхната пазарна позиция.
- Разработване на маркетинг, ориентиран към марката, с висока възвръщаемост на инвестициите.
- Управление на стойността на марката на бизнеса
- Подпомагане в процеса на продажба
- Създаване на ефективни фунии за продажби
- Увеличаване на броя на допирните точки на потребителите
плюс още много!
С всичко това наистина можете да сте сигурни, че управлението им, докато управлявате основните процедури на вашата организация, би било доста трудно за вас като собственик на компания.
По същество това е причината да се изисква консултант по онлайн маркетинг на първо място.
Все още не сте сигурни дали имате нужда от такъв?
Нека да разгледаме шестте най-важни причини, поради които вашата компания има нужда от консултант по интернет маркетинг.
1. Повишаване на ефективността на вашата стратегия за дигитален маркетинг
Без план, който е специално насочен към вашата организация или сектор, маркетингът ще се провали. Вашата организация може вече да има компетентен маркетингов персонал, но когато се опитат да разберат кои стратегии са ефективни и кои не, може да попаднат на проблеми.
Всяка фирма е уникална и обща маркетингова стратегия, която може да намерите онлайн, няма да вземе предвид вашите уникални трудности и способности за вашия малък бизнес. Експертът по дигитален маркетинг ще се свърже с маркетинговия екип и ще оцени цялата фирма. Те ще дават предложения отдалеч и ще се опитат да изградят ясна, добре информирана комуникационна стратегия.
Освен това те са работили с различни фирми в различни сектори, така че знаят точно как да персонализират подхода към маркетинговите цели или целите на вашата марка.
Всъщност по-голямата част от фирмите нямат добре дефиниран маркетингов план!
2. Подобряване на вашите резултати в социалните мрежи
По-голямата част от бизнеса нямат ресурси да управляват индивидуалното си присъствие в социалните медии. Ще можете да активирате акаунтите си в социалните мрежи – не би трябвало да е твърде трудно, нали?
Въпреки че това е правилно, експерт по дигитален маркетинг може да ви помогне да изведете сметките си до нови висоти.
Те до голяма степен се фокусират върху рекламата и засилването на участието в социалните медии. Консултант ще разшири вашата аудитория и ще ви представи допълнителни потенциални клиенти.
3. Създаване на убийствена маркетингова фуния и култивиране на потенциални клиенти
Истинският дигитален търговец е добре запознат с процеса на набиране на нови клиенти. Те ще изградят промоционални програми, за да генерират потенциални клиенти за вашия продукт и услуга.
Маркетингът се занимава предимно с манипулиране на човешката психология. Компетентният и опитен експерт по дигитален маркетинг ще разбере какво мотивира хората да действат по определени начини и как най-добре да привлече вниманието им.
Опитайте да наемете експерт по дигитален маркетинг, ако имате по-голям сайт, но имате проблеми с превръщането на този трафик в квалифицирани потенциални клиенти. Те ще идентифицират недостатъците във вашите маркетингови стратегии и ще разработят по-ефективна стратегия за превръщане на тези потенциални клиенти в клиенти.
4. Увеличаване на стойността на вашата марка
Дигиталният маркетинг е нещо повече от просто реклама и оптимизация на двигателя; също така се появява хакване и популяризиране на марката. Маркетингът на марката подобрява репутацията на вашата компания, което води до високо ниво на задържане на клиенти.
Не само това, но и репутацията на вашата компания се гради върху избраната от вас маркетингова стратегия. Съветниците по дигитален маркетинг помагат на организацията да изгради тази репутация в различни дигитални платформи.
Дигиталният търговец осъзнава важността на създаването на марка и знае как да го постигне. Според проучване над 72% от търговците вярват, че маркетингът е по-въздействащ от маркетинга във всяка среда. Те имат способността да произвеждат различни аспекти на марката, които са уникални за определена компания.
Те ще поставят такива парчета,с които могат да подобрят имиджа на марката. Те също така ще ви помогнат да развиете гласа на вашата марка, когато взаимодействате с потребителите. Това ще отличава вашата организация от конкуренцията, особено по отношение на качеството на съдържанието.
5. Оптимизация за търсачки (SEO) за Вашия уебсайт
Вашият съветник ще бъде мозъкът зад технологията на вашата компания. „Оптимизация на уебсайтове“ е популярна услуга, която те предоставят. Клиентите могат дори да не обмислят вашата компания, ако уебсайтът ви е лошо проектиран.
Консултантът може да направи сайта по-удобен за потребителя, като го персонализира. Това може да е резултат от дизайна на уебсайта или разширенията на домейна, които използвате.
Друга услуга, предоставяна от експерта по дигитален маркетинг, е SEO (оптимизация за търсачки). Маркетологът ще настрои платформата, за да я накара да се класира по-високо в класирането на търсачките. Използването на ключови думи и оптимизиране на съдържанието може да помогне на вашия сайт да стане по-ангажиращ.
В резултат на това, SEO е от решаващо значение за вашия бизнес, за да поддържа органично присъствие в мрежата с течение на времето и е необходима текуща поддръжка на SEO. SEO маркетингът изисква значителна степен на експертен опит; всяко неправилно изпълнение ще навреди на вашия бизнес.
6. Редовно създаване на ориентирано към марката съдържание
Създаването на съдържание е важно нещо в маркетинговия бизнес. Ние сме в епоха, в която образоването на клиентите и предоставянето им на полезна информация е от съществено значение.
Преди да се свържат с продавач, 47% от клиентите виждат три до пет различни типа информация. В резултат на това създаването на непрекъснато, висококачествено съдържание ще помогне на вашата класация в търсачка и да изгради разпознаваемост на марката. За материала са необходими умения за писане и само цялостното съдържание ще осигури отлични резултати.
Освен това има редица критерии за съдържание, които трябва да бъдат изпълнени, за да бъде успешен процесът на оптимизация. Всяко нарушение може да навреди на имиджа на вашата марка, както и да доведе до наказания от търсачките.
Консултант по дигитална реклама разбира най-добрите тактики за разработване на съдържание и създава качествен материал за привличане на клиенти към различни канали за разпространение. Освен това, ако се направи самостоятелно, времето, необходимо за извършване на всичко това, може да бъде значително затруднение за всеки собственик на бизнес.
Те дори разбират как материалът да издържи по-дълго и след това да го използват за редица цели. Можете също така да създавате различни други видове материали. Кой от тях е най-полезен за вас, ще бъде определено от дигиталния търговец.
Последни мисли
Опитайте да наемете съветник по дигитален маркетинг, ако възнамерявате да преразгледате изцяло бизнес стратегията на вашата компания или организация, ако имате проект, който трябва да бъде завършен бързо и ефективно, или имате цел, която попада някъде по средата. Защото според един доклад електронната търговия нараства с 23% годишно, докато 46% от малките компании в Съединените щати нямат уебсайт. Така че, не пропускайте този шанс, който се дава веднъж в живота!
Тези експерти ще продължат да работят неуморно, за да ви помогнат да постигнете това, което всички компании желаят: развитие и богатство.