
Попадали сте на сайт, който бързо привлича вниманието ви и ви хипнотизира с прзантацията си? В света на интернет вашият уебсайт е лицето на вашата марка. Той определя как клиентите ще се ангажират с вашата марка и ще направят покупка. Всеки иска да разшири своята потребителска база колкото е възможно повече, за да увеличи продажбите и печалбите. Въпреки това, за да направите това, човек трябва да създаде уебсайт, който е невероятно привлекателен, ангажиращ и бизнес ориентиран.
Ако искате да придадете този вид на сайта си, но не сте сигурни как или какво да направите, не се притеснявайте; тази статия ще ви покаже как да направите един от най-добрите уебсайтове, на който вашата целева аудитория ще се радва.
1. Уебсайтовете трябва да са много подробни и бизнес ориентирани.
Потребителите днес искат да получат най-много информация за най-кратък период от време. В резултат на това е изключително важно да проектирате целия си уебсайт по начин, който да предава вашата марка, продукти и услуги с възможно най-малко думи. За тази цел уеб страниците могат да бъдат заредени с графики и диаграми, тихи видеоклипове, анимирано съдържание и други видове съдържание.
Например, ако притежавате ресторант, вместо да предлагате стандартно меню, може да включите някои снимки на възхитителни ястия. Можете също така да използвате някои живи анимации, за да насочите посетителите си към частта от менюто.
2. Уверете се, че шрифтовете на уебсайта са в синхрон с цялостния дизайн.
Шрифтовете са сред най-малко обсъжданите аспекти на дизайна на уебсайтове, но те са сред най-значимите променливи, за да се гарантира, че уебсайтът има дълготрайно влияние върху потребителя. Трябва да е в перфектно съответствие с шаблона за уеб дизайн. Canva Font Combinations ви дава визуално представяне на всеки шрифт, който искате да използвате на вашия уебсайт.
За ясен пример отидете на Glow Graphics, в който можете да видите как правилното избиране на шрифтове подобрява цялостния външен вид на уебсайт. Освен това позволява на сайта да бъде по-удобен за потребителя, тъй като посетителите ще могат без усилие да навигират до желаната от тях страница.
3. Готови ли сте да добавите малко цвят към вашия уебсайт?
Твърди се, че цветовете са най-привлекателният параметър за човешкото око. Използването на подходящи цветове, които са в съответствие с вашия бизнес и уебсайт, помага за увеличаване на посетителите.
White Rhino е един такъв пример; докато навигирате през този уебсайт, ще срещнете различни снимки, които при задържане на курсора на мишката върху тях ще се трансформират в цветен фон с малко текст. Този уебсайт ще има предимство пред останалите поради комбинацията от дизайн на уебсайт, снимки и ефективна употреба на изображения.
4. Бъдете в крак с актуалните тенденции в дизайна на уебсайтове по всяко време.
Поддържането на най-новите тенденции може да ви помогне да поемете контрола върху дизайна на вашия уебсайт. Според блога на Кристофър Лара, Топ Тенденции в Уеб Дизайна за 2021 г., тази година е годината на тъмната тема на уебсайтовете, с комбинирано медийно съдържание и 3D функции в челните редици на дизайна на уебсайтове. В допълнение, дизайнът на уебсайта през следващата година ще бъде по-фокусиран върху бързото зареждане на страниците и ефективното потребителско изживяване.
Докато създавате уебсайт, човек трябва да бъде изключително креативен, уникален и с въображение, като същевременно следи актуалните тенденции в дизайна на уебсайтове. Твърди се, че Toppers никога не правят нищо различно; по-скоро правят нещата по различен начин. Така че, въпреки че е необходимо да се схванат настоящите тенденции, много по-важно е да знаете как да ги използвате правилно, за да излезете победител.
5. Проучете състезателите във вашето състезание.
Винаги бъдете готови да научите за конкуренцията си и се стремите да получите най-полезната информация от тях. Може да имате по-добри познания и важни елементи, които да проверите, преди да разработите уебсайта си, като разгледате внимателно основите на вашата компания. Като прочетете публикацията в блога на Кристин Остин, озаглавена „21 Наградени Дизайни на Уебсайтове и Какво са Направили Правилно“, човек може да разгледа по-задълбочено някои от най-очакваните уебсайтове, като същевременно се възползва от нейните мисли за най-великите неща, които тези уебсайтове са направили.
6. Направете го възможно най-удобен за използване.
Силно препоръчително е да използвате най-подходящата информация за вашия уебсайт, както и поглед и инфографика, която се обяснява сама. Също така, опитайте се да включите някои анимации, за да помогнете на потребителите да разберат методите, които използвате, и услугите, които предоставяте. Освен това стремете се да общувате повече с по-малко думи. Потребителите в днешно време обичат да получават информация за възможно най-кратък период от време, вместо да четат по-дълги параграфи.
7. Използвайте добре CTA.
CTA трябва да бъдат поставени на правилните места на уебсайта, така че потребителите да имат достъп до тях, когато са необходими. Те ще бъдат от решаващо значение за информирането на вашите потребители за продуктите, които вашата компания предоставя, по ясен и навременен начин.
Докато разглеждате уебсайта на Freshbooks, става ясно, че компанията е специализирана в предоставянето на фактуриране и счетоводни услуги на малки компании. Това е отличен пример за това как да използвате имейл адреса на потребителя, за да предоставите допълнителна информация, или да позволите на потребителите да използват безплатната му услуга, като същевременно предоставяте съвети, свързани с Covid-19. Той демонстрира едно от най-добрите приложения на CTA на сайта.
8. Тенденцията на графиката набира сила.
Терминът „паралаксно превъртане“ се отнася до техника, при която сайтът се трансформира, когато потребителят превърта над него. Посетителят ще има много забележително изживяване, когато разглежда вашия уебсайт, ако използвате тази стратегия. Niika е един от най-големите примери за това, тъй като използва отлично ефекта, като същевременно включва някои уникални корекции, което го поставя сред най-добрите.
9. Задръжте курсора на мишката върху изображението. Изображенията постепенно се премахват в полза на текста.
Използването на думи за задържане на курсора на мишката вместо конвенционални картинки има приятно въздействие върху поведението на посетителите при превъртане. Ще изглежда, че е просто картина, докато не преместите курсора си върху нея, в който момент ще покаже думи, които обясняват повече за елементите, свързани с изображението. TrainRobber е един от най-добрите екземпляри на уебсайт, който използва този ефект. Неговият ефект върху главната страница е доста примамлив и потребителите са привлечени от него.
10. Подходяща процедура за калибриране и приложение
Чрез комбиниране на подобрени методи за дизайн на уебсайтове, трябва да гарантирате, че тези подходи са в синхрон един с друг, тъй като най-добрият резултат може да бъде постигнат с правилно калибриране. Вашият уебсайт ще бъде кралят на новаците в тази надпревара, ако имате добро разбиране на инструментите, процедурите и настоящите тенденции.
И така, видът на компанията, която искате да рекламирате, стоките и услугите, които вашата марка предоставя, и ресурсите, които имате за дизайн на уебсайтове, играят роля в креативния дизайн на уебсайтове. Вярно е, че креативността, въображението и интеграцията ще ви предложат най-добрия уебсайт, така че се концентрирайте върху това, което искате да предлагате на пазара и как искате да го популяризирате. Ясната визия за целта ви може да ви помогне да постигнете изключителен резултат.