
Също толкова важно е да разберете собствената си компания и нейните цели, както и да разберете как една фирма за дигитален маркетинг може да ви помогне да се разширите.
Всяка компания има уникални изисквания и не всички фирми за уеб маркетинг са равни. Когато търсят компетентна фирма за дигитален маркетинг, която може да постигне целите им, собствениците на бизнес често търсят в грешните области, задават грешни въпроси и са недостатъчно подготвени.
Знаете ли достатъчно за вашата индустрия, за да знаете какво работи и какво не за вашата целева аудитория?
Докато огромна фирма за дигитален маркетинг може несъмнено да се справи с изискванията на вашата компания, бутиковите маркетингови фирми могат понякога да предоставят най-добрата помощ. Има фокусирани организации за уеб маркетинг, които са специализирани във вашата ниша, вярва ви се или не. Основната им цел е да предоставят най-добрите решения за вашия бизнес. Това не звучи ли страхотно?
Дори бутиковите маркетингови организации не могат да ви предоставят пълноценна ефективна маркетингова стратегия без няколко критични прозрения. Така че, независимо дали отивате в бутик или търсите по-голяма фирма, за да изберете най-добрата агенция за дигитален маркетинг за изискванията на вашата компания, има няколко неща, които трябва да знаете.
Използвайки тези 5 стъпки и можете да намерите най-добрата агенция за дигитален маркетинг
1. Какво търсите?
Трудно е да се каже на ентусиазирана B2B фирма за дигитален маркетинг какво трябва да постигне, освен ако не сте отделили време преди лова за агенция, за да разберете какво липсва на вашата компания и какво изисква.
Имате ли нужда от услугите на фантастичен SEO експерт? Какво ще кажете за материалите, които насърчават хората да предприемат действия? Възможно ли е присъствието ви в социалните мрежи да се подобри? Или може би просто искате да научите повече за вашата целева аудитория и да разберете по-добре демографските и изследователските проучвания?
Това не е нещо, което ще се появи по само себе си. Съберете екипа си и започнете да събирате списък с всичко, което смятате, че вашата евентуална нова фирма за дигитален маркетинг трябва да използва.
Някои от темите в списъка може да включват:
- Копирайтинг, видео/мултимедия и други форми на създаване на съдържание
- SEO означава „оптимизация за търсачки“
- Управление и маркетинг на канали за социални мрежи
- Оптимизация за търсачки (SEO) (SEM)
- Маркетингови кампании по имейл
- Данни и анализи
- Автоматизиран маркетинг
- Входящият маркетинг е вид маркетинг, който привлича клиенти
- Създаване, дизайн и кодиране на уебсайтове
- Блогове
Това е много опростена версия, която има за цел да накара творческите ви сокове да текат. Въпросът е, че трябва да знаете какво искате да постигнете, така че ако агенцията предложи нещо, което не сте обмислили, е по-вероятно да копаете малко по-дълбоко, за да видите дали има други начини за агенция за дигитален маркетинг на B2B технологии да ви помогне да разширите нуждите на вашата онлайн марка и дигитален маркетинг.
Въпреки че компетентната агенция ще може да ви разпита относно съществуващата ви стратегия и да ви даде съвет въз основа на това, все пак е добра идея да имате обща представа за това, къде искате да отидете, преди да започнете.
2. Проверете способността на агенцията
Тъй като няма две еднакви B2B организации за дигитален маркетинг, техните процеси няма да показват едни и същи силни страни и ограничения. Тук ще прецените дали една бутикова агенция е по-добра за вас. Бихте ли искали голяма фирма, която се фокусира предимно върху предприятията за торти, която да ви помага с вашия бизнес, ако предлагате защитни очила? Най-вероятно не.
Когато става въпрос за разпознаване на вашите изисквания от предходното предложение, ще бъдете изумени къде може да получите най-добрата B2B агенция за дигитален маркетинг, която проверява всичките ви кутии. Винаги е за предпочитане да работите с експерти, които познават вашия бизнес, когато става въпрос за маркетинг, поради което бутикова фирма за дигитален маркетинг може да бъде най-добрият вариант.
Те са експерти във вашия сектор и в по-голямата си част са добре запознати с бранша. Това не означава, че бутиците са светия граал на вашия бизнес. Напротив, рискувате да бъдете пуснати на производствена линия с техники за изрязване на бисквитки, които преди са работили за тях.
Идеята е да имате по-задълбочено разбиране на компанията, която обмисляте. Достатъчно гъвкави ли са, за да работят в различни области? Приличат ли си предишните им усилия или поотделно демонстрират истински творчески гений? Направете разследване на фирмата за дигитален маркетинг, която мислите да наемете.
3. Търсете и сравнявайте скелети
Не е ли странно как изглежда всеки връх да се слива в следващия? Трябва да знаете как маркетинговата компания ще се справи с вашата марка, точно както трябва да знаете как маркетинговата фирма ще се отнася към вашата марка. Има ли определен тон, който оценявате в тяхната работа? Търсите ли някой, който е мил и достъпен, или някой, който е професионалист и сплотен? Възможно ли е фирмата за дигитален маркетинг, която изберете, да промени тона си? Имат ли предишен опит, от който можете да прецените отговорите им? Вижте какво са направили и накъде са се насочили.
Това не важи само за тона на марката. Разгледайте техните предложения. Попаднахте ли на тях, защото бяха първият резултат в Google? Това може да означава, че те могат да ви осигурят същите SEM и SEO резултати. Разгледайте материала на уебсайта им. Блогове, За нас, казуси и други материали, за да сте сигурни, че се чувствате удобно да свързвате вашата компания с въпросната маркетингова агенция.
Сега, след като извадихме това от пътя, нека поговорим за това как те определят успеха. Какви KPI или индикатори използват, за да гарантират, че усилията им водят до желания резултат? Вие ще искате да изберете фирма за дигитален маркетинг, която използва прозрачен подход и е готова за тези въпроси. Това е вашата компания, така че не се страхувайте да задавате въпроси.
4. Готови ли сте да похарчите определена сума пари?
Говоренето за пари е един от най-неизбежните и трудни аспекти на управлението на компанията и набирането на персонал. Най-вероятно ще бъде използван договор за определяне на крайната цена. Въпреки че обсъждането на ценообразуването може да е стресиращо преживяване, има методи да го направим по-малко стресиращо.
Важно е да запомните, че влизането в преговори с предварително определена цена, която искате да задържите на всяка цена, не е добра идея. Наистина е малко по-лесно, ако бюджетът ви се основава на плъзгаща се скала, а не на определена такса. За да запазите нещата гъвкави, помислете за създаване на бюджетен диапазон. Искате да направите работата с вас толкова проста, колкото работата с вашия партньор за дигитален маркетинг.
Ако нямате място за раздвижване в бюджета си и ценообразуването ви е заложено в камък, помислете за избор на конкретни услуги и планове в договора си, като например планиране на проекти или определени региони или условия.
Едно нещо, което трябва да запомните, е да имате предвид бюджета си. Ако сте един от най-ниско платените им клиенти, организациите за дигитален маркетинг няма да назначат своите най-добри кучета към вашия проект. Вместо това ще получите талант, който отговаря на вашия бюджет. Предприятията, които са готови да плащат по-високи ставки, могат да се възползват от предимствата на наемането на елитен персонал.
5. Вашата компания. Твое решение.
Когато става въпрос за това, това са парите на вашата компания и как ще ги харчите зависи изцяло от вас. Независимо дали сте завършили целия процес на преговори или не, не се страхувайте да опаковате вещите си и да поемете пътя.
Въпреки че поставянето на реалистични цели и стандарти е съществено, да бъдете откровени, честни и прозрачни относно планирания курс на вашия бизнес може да ви помогне да определите дали избраната от вас фирма за дигитален маркетинг е най-подходяща за вашата организация.
Важното е в крайна сметка да се придържате към оръжията си и да намерите перфектната B2B агенция за дигитален маркетинг, която е готова да работи с вас и изискванията на вашата компания в рамките на ограниченията, които сте задали, и че и двете страни са доволни от крайните дискусии.
Ако не сте забелязали преди, скоро ще го направите, но това ще бъде процес, а не просто щракване и наемане. Има маркетингова компания, която е подходяща за вас. Направете своето проучване, проверете репутацията им и имайте предвид целите на вашата компания през цялото време.