
Дигиталният маркетинг е от решаващо значение за успеха на малките компании. Бизнесът трябва да увеличи продажбите, доходите и силната си икономика, а онлайн маркетингът е форма на изкуство, която им позволява да превърнат аудиторията си в потребители и да печелят повече пари, като продават своите стоки или услуги.
Независимо дали сте голяма корпорация или малък бизнес, всеки може да се възползва от силен план за дигитален маркетинг.
Дигиталният маркетинг на малка компания се фокусира върху няколко лоста, които не струват цяло състояние, но изискват време и усилия.
За да започнете, първо трябва да разберете вашата потребителска база и какво искат те. Няма да стигнете много далеч, ако публикувате твърде много безинтересни и безполезни актуализации. Вашата компания ще пострада, ако създавате крехък материал и плащате за фалшиво взаимодействие.
Ние разбираме, че вашата компания, без значение колко голяма или малка, е продукт на вашата отдаденост и решителност. Той е важен за вас и искате да го поставите някъде, за да го видят всички.
Ние също така разбираме, че опитът да се изпрати това на обществеността чрез дигитални методи може да бъде плашещ. Онлайн пазарът е широк, и за да може вашата компания да се развива, вашият продукт, услуги или марка трябва да достигнат до подходящите хора. В резултат на това първоначалната стъпка в лансирането на вашите продукти или марки в интернет трябва да бъде солидна и добре информирана, агенция за канали.
Не се притеснявайте, ние ще ви преведем през основите на това как дигиталния маркетинг може да бъде от полза за малките компании. Просто прочетете статията до заключението. Тук ще ви преведа през стъпка по стъпка процес, който ще ви помогне да разширите компанията си.
Какво е дефиницията на дигитален маркетинг?
Всеки вид маркетинг, който използва или зависи от електронни устройства, се нарича дигитален маркетинг. Дигиталният маркетинг е критичен аспект на всеки маркетингов план, тъй като сме станали все по-зависими от нашите смартфони.
Няма значение дали вашата компания е онлайн или не. В интерес на вашата компания е да имате сайт, профили в социалните мрежи и да прегърнете интернет маркетинга като цяло. Дори ако вашата компания е малка и изглежда, че има силен офлайн маркетингов план, трябва да помислите за използването на интернет за комуникация с клиентите си.
Какви са ползите от дигиталния маркетинг за малкия бизнес?
1. Позволява на малките предприятия да се конкурират на равни начала.
Всяка фирма, независимо от нейния размер, има равен достъп до дигитален маркетинг. Това не е нещо, което ще бъде постигнато само от големи глобални корпорации. Чрез ангажиране на различни клиенти чрез различни техники, малка компания, която предоставя полезна информация и отлична комуникация, може да процъфтява в платформите за социалните медии.
2. Идентифициране на подходящата аудитория
Дните на рекламите, които се появяват пред толкова потребители в мрежата, колкото технологията позволява, вече отминаха в света на дигиталния маркетинг. Всеки сайт за социални медии и търсачка в днешно време могат да ви помогнат да генерирате групи от потенциални клиенти, които се интересуват от вашето предложение. Това спестява пари, тъй като не трябва да се подготвяте за голяма аудитория с ниски резултати.
3. Бюджетен
Общият риск от стартиране на компания вече е твърде висок в категорията, за да добавите конвенционален маркетинг към микса. Можете да спестите пари от реклама, като използвате онлайн маркетинг вместо хартиени флаери, наемане на билборд или окачване на банери. Можете също да ангажирате маркетингова фирма, ако имате приличен бюджет; те ще ви помогнат да се подобрите. Не наемайте просто някоя фирма за дигитален маркетинг; първо си направете домашната работа и след това ги опитайте.
4. Повишава осведомеността за марката
Той помага за запознаването с вашите артикули и развиването на предпочитания към продукти.
Също така улеснява вашата марка и става първата мисъл, която идва на ум, когато хората търсят определен продукт или възнамеряват да купят. Това също ни помага да си припомним цветовете, логото и усещането на марката.
Тъй като целта на разпознаването на марката е потребителите да идентифицират вашата марка с ежедневния си опит, това може също да им помогне да се свързват емоционално с нея. Те формират по-силни интимни връзки с вашата марка, колкото повече се сблъскват или използват вашата марка. Тъй като сега прекарваме толкова много от времето си онлайн, създаването на план за дигитален маркетинг може да ви помогне да установите тези връзки, преди да изберете да го тествате.
Отзивите са отличен начин да идентифицирате бизнеса си с превъзходство. Те имат значително влияние само върху честотата на използване, което показва, че потребителите са по-склонни да щракнат върху вашата връзка, а не на конкурента без отзив.
5. Осигурява ви разумна вероятност за експозиция
От решаващо значение е да имате силно онлайн присъствие, особено когато пазарите стават по-конкурентни. Малките компании могат да използват своите платформи, за да изградят своя собствена зона на експозиция и да се насочат към бъдещи клиенти онлайн.
6. Реклама на мобилни устройства
Мобилният маркетинг е вид дигитален маркетинг. В Съединените щати 81 процента от хората притежават смартфон. Можете да достигнете до по-голям набор от потенциални клиенти, като направите марката си удобна за мобилни устройства. Хората прекарват повече време в гледане на екраните на телефоните си, отколкото на лаптопите си. Истина е, че можете да се възползвате от използването на интернет маркетинг.
7. Имайте ясна представа за вашите конкуренти
Тъй като вашите конкуренти също са интернет маркетолози, може да се поучите от тях. Как те предават уникалността на своята компания? Какви са техните техники за взаимодействие с тяхната целева аудитория? Има ли нещо, което бихте могли да направите по-добре?
Ако не изглеждате автентични, при търсенията в Google, бъдещите ви клиенти няма да ви изберат пред тях. Ако не могат да ви намерят онлайн, има значителна вероятност да преминат към друг избор. Те ще ви вземат сериозно, ако имате дигитална комуникация и маркетингов план.