
Как можете да разберете дали вашият уебсайт трябва да бъде актуализиран или преработен? Това е труден въпрос за отговор и няма просто решение.
Може да не осъзнаете, че имате нужда от надстройка, само защото искате да промените дизайна. Когато настоящият сайт не може да се справи с новите функции, които искате да използвате, се изисква надстройка.
Въпреки това има десет предупредителни индикации, че вашият уебсайт трябва да бъде преработен!
1. Вие не продавате в интернет.
Продажбата по телефона е бавен процес!
Клиентите искат да купуват онлайн от началото до края. Те не искат да чакат, докато работното място отвори, преди да се обадят и да направят поръчка. Освен това може да нямат време, тъй като те също работят по едно и също време.
Ако все още приемате поръчки по телефона, време е да помислите за внедряване на решение за електронна търговия на вашия уебсайт.
2. Вашите обменни курсове се забавят.
Да бъдеш добре рефериран от търсачките не е достатъчно. Нуждаете се от значително надграждане или редизайн, ако имате проблеми с конвертирането на потенциалните клиенти, които идват на вашия сайт.
Да имаш разкошен уебсайт не е достатъчно; трябва да преработите пълния дизайн на сайта, за да коригирате недостатъците и да го превърнете в храм на преобразуването.
По време на пътуването си през маркутинговата фунията, посетителите трябва да открият ефективни подканващи призиви и “landing” сайтове.
3. Вашият уебсайт не е преработен от…!
Ако имате някакви съмнения, не забравяйте, че интернет следва същата мода и тенденции като останалия свят.
Всяка година нови технологични разработки оказват влияние върху дизайна и развитието на уебсайт. Ако не се освежите чрез премахване на остарелите функции и въвеждане на нови, имиджът на вашата компания е изложен на риск.
Да приемем, че вашият сайт прилича на Yahoo! през 2009 г., докато вашите съперници приличат на Yahoo! през 2021 г. Не е нужно да ви казват кой ще изберат вашите бъдещи потребители (или по-скоро, кого няма да изберат).
В резултат на това редизайнът е отличен шанс да изтриете праха от дизайна на вашия сайт веднъж завинаги, което е задължително, ако искате да избегнете понижение в класациите на древността и да останете актуални на вашия пазар.
Трябва да демонстрирате, че вашият бизнес се приспособява към променящите се тенденции и винаги търси нови клиенти.
Освен това уебсайтът ви няма да функционира правилно. За предпочитане е да правите малко преобразяване всяка година, отколкото огромна щателна ревизия, която ще отнеме време и пари.
4. Вашият уебсайт е несъвместим с мобилни устройства.
Според StatCounter мобилните устройства представляват 36% от целия интернет трафик през февруари 2019 г. Освен това една от всеки пет транзакции се извършва с помощта на смартфон или таблет, според FEVAD.
Помислете за цялостен редизайн, ако уебсайтът ви не е оптимизиран за мобилни устройства.
Добавянето на удобни за мобилни устройства плъгини и добавки няма да реши основния проблем, тъй като днешните алгоритми търсят различни критерии, които благоприятстват мобилността. Трябва да проектирате уебсайта си с мисъл за мобилните потребители.
5. Вашата степен на отпадане (BR) е наистина висока.
Ако потенциалните клиенти напуснат уебсайта ви, без да се ангажират допълнително, това е силен знак, че нещо не е наред. Това може да бъде причинено от дизайна, съдържанието, времето за зареждане на страницата или хостинг сървъра.
Намерете тестери, които могат да ви предоставят подробна обратна връзка за навигацията и списък с недостатъци.
Като цяло поддържайте страниците си възможно най-леки, за да сте сигурни, че се зареждат за по-малко от 3 секунди. Избягвайте да използвате ярки цветове и вместо това изберете прост дизайн.
Не се влияйте от привлекателността на изскачащите прозорци! Можете да настроите един да изскочи след няколко секунди, но не правете всичко и не бомбардирайте посетителя веднага.
Накрая прегледайте менюто си, за да се уверите, че то предоставя възможно най-добри насоки на вашите посетители. Също така, не забравяйте да изберете реномирана хостинг услуга.
6. Алгоритмите на търсачките са променени.
Крайната цел на всеки уебсайт е да привлече посетители и да ги превърне в клиенти. Това може да бъде постигнато чрез подобряване на структурата на вашия уебсайт, така че ботовете на търсачките да могат правилно да го индексират и класират.
Но какво ще стане, ако правилата на играта се променят? Това се случва всеки път, когато Google или други търсачки променят своите алгоритми. Трябва да сте в течение на всички промени и да се уверите, че уебсайтът ви е актуален, за да ги отразява.
7. Вашият уебсайт не е удобен за мобилни устройства.
Факт е: използването на интернет за мобилни устройства и таблети е изпреварило това на настолните компютри.
Очевидно е, че уебсайтът ви трябва да е отзивчив или адаптивен към смартфони, таблети и други устройства.
За да обобщим, уебсайт, който няма подходяща мобилна навигация, може да очаква да загуби над половината от посетителите си. В резултат на това редизайнът на уебсайт е шанс да коригирате това и да го направите напълно удобен за мобилни устройства.
8. SEO на уебсайта ви изглежда сиво.
Един от най-трудните аспекти на всеки уебсайт е SEO. По добра причина самото съществуване на един сайт става безсмислено, ако никой интернет потребител не го открие и посети.
Докато основните подходи могат да помогнат за подобряване на SEO, понякога състоянието на SEO на сайта налага по-драстични действия, като например пълно възстановяване.
Първо, естественото препращане е обвързано с техническото представяне на сайта: страниците, които са прекалено бавни и тежки, като лошо проектиран сайт, може да струват доста скъпо. В резултат на това цялостното пролетно почистване под формата на преобразяване може да направи чудеса по отношение на SEO!
9. Вашият уебсайт е труден за навигация.
Друго нещо, което трябва да имате предвид, е потребителското изживяване. Опитът на посетителите на вашия сайт има високи резултати сред огромните обеми данни, които търсачките използват при определяне на класирането.
Разберете, че ако вашият сайт е остарял и не е много удобен за потребителя, посетителите най-вероятно ще напуснат за кратко време.
Имайте предвид, че ако вашият сайт има лошо потребителско изживяване, Google ще ви накаже без предупреждение. В резултат на това обновяването на уебсайт е само по себе си SEO оптимизация.
10. Имате нужда от нови функции.
Съществуването на сайт не е като дълга, спокойна река. Той е информиран за промените, когато се случват във вашата фирма, въз основа на възможности и промени.
Не е необичайно един информационен сайт (блог, списание и т.н.) да се трансформира в сайт за онлайн продажби (дори това да представлява само част от дейността). Тази форма на мутация, от друга страна, не се случва с щракване с пръст. Новите функции често се нуждаят от значителни корекции в архитектурата на сайта.
В резултат на това е необходимо преобразяване на уебсайт, достойно за термина, за да разширите вашата онлайн компания и да изведете уебсайта си до нови висоти.
Кой е най-добрият начин да възстановите уебсайта си?
Търсенето на способен доставчик на услуги, който отговаря на спецификите на вашия сайт и организация, е първата стъпка в изпълнението на този мащабен проект.
Ние от EuraWest Technologies предоставяме услуги за уеб дизайн и разработка, които са ориентирани към тенденциите и са подходящи за SEO. Моля, свържете се с Appbuff, ако искате безплатен анализ и съвет, както и услуга за преобразуване на уебсайт.
Заключение
Светна ли червеният сигнал за някои от тези индикации? Време е да разгледате дизайна на вашия уебсайт.