digital, marketing, search engine

СТРАТЕГИЯ ЗА ДИГИТАЛЕН МАРКЕТИНГ

Позволете ни да ви помогнем в разработването на ефективен план за дигитален маркетинг за вашата компания.

Ориентирана към резултати, интегрирана стратегия за дигитален маркетинг

Digital marketing can only be effective if you have a well thought out plan. EuraWest Technologies България develops precise marketing tactics that deliver exceptional results.

Стратезите по дигитален маркетинг имат разнообразен набор от способности, които включват всички аспекти на комуникацията на марката в традиционни и нови медии. Когато си сътрудничим с вас, ние смятаме себе си за допълнение към вашия екип и сме тук, за да помогнем на вашия бизнес да расте.

digital marketing, agency

Знаете ли какви са предимствата на дигиталната маркетингова стратегия?

Планиране, оценка и изследване

Първата стъпка в създаването на стратегия за интернет маркетинг е да обсъдим целите и задачите на вашия бизнес. Това ни позволява да получим пълна представа за вашата марка, организация, маркетингови цели и приоритети. След това разглеждаме всички области, в които може да сме в състояние да ви помогнем да постигнете маркетинговите си цели. Това ще ни даде задълбочен поглед върху вашия бизнес и пазара, на който работи.

social, media, digital marketing, content
digital marketing strategy

Резултати

Ще разработим напълно интегрирана стратегия за дигитален маркетинг за вашия бизнес, допълнена с ценообразуване. Тя ще действа като пътна карта на проекта, която ще направи по-лесно за нас и вас да разберем, какво трябва да се направи и кога. На този етап от процеса прозрачността е от решаващо значение, за да гарантираме, че разбирате точно какво ще направим и защо ще го направим.

email marketing, agency, laptop, desk-5937010.jpg

Изпълнение

След като дадете одобрение за маркетинговия план и одобрите окончателните такси за проекта, ние ще се опитаме да започнем да прилагаме вашата стратегия за дигитален маркетинг. В следствие на резултатите от работата, която предприемаме, методологията вероятно ще се промени с течение на времето. Но не се притеснявайте, ще ви държим в течение на всяка стъпка от процеса.

report, management, marketing strategy, e-commerce

Отчитане и измерване

През цялата фаза на изпълнение ние ще продължим да обсъждаме резултатите с вас и да планираме по-нататъшно развитие, за да гарантираме, че ще постигнем вашите цели и ключовя показател за ефективност (KPI). Ще се извършват редовни прегледи, за да се гарантира, че целите на проекта или кампанията се изпълняват, и ще ви се изпращат месечни отчети, показващи напредъка на всяко усилие за дигитален маркетинг.

Агенция за интегрирана дигитална маркетингова стратегия

Ние сме дигитална маркетинг фирма с пълен набор от услуги, което означава, че можем не само да проектираме печеливша дигитална маркетинг стратегия за вас, но имаме и екип от професионалисти, готови да я въведат в действие. Независимо дали става въпрос за дизайн на сайт, SEO, PPC, графичен дизайн или копирайтинг, можете да разчитате на нашия опитен екип, за да направи вашата стратегия успешна.

Възможностите на компанията и потребителите ще бъдат открити и изразени чрез дигитален маркетингов план. Това е задълбочено проучване на текущата маркетингова позиция на вашата компания, както и подробна стратегия за напред.

Трябва да го използвате, за да развиете вашата компания и да разпространявате съдържанието си до вашата целева аудитория чрез различни онлайн и офлайн канали, включително социални медии.

Когато става въпрос за създаване на авангардни онлайн маркетингови кампании, които използват както традиционни, така и дигитални медии, нашият екип от Creative Design + Digital Marketing има богат опит. Нашият екип може да ви помогне в разработването на стратегия, която отговаря на вашите цели, от дизайн на уебсайт и SEO до PPC и маркетинг в социалните медии.

Уебсайт за Шестте градивни блока

Основна дигитална зона, която е изцяло брандирана и където клиентите могат да разберат повече за вашите продукти и услуги, да ги проучат, да се свържат с вашия персонал или да направят покупка. По-голямата част от вашите онлайн усилия ще бъдат посветени на насочването на хората към тази страница. Това е вашият дигитален магазин, където можете да излагате всичките си продукти и да предоставяте специални оферти на нови и съществуващи клиенти.

01.

Оптимизация за търсачки

Този вид маркетингов метод, който включва SEM (маркетинг в търсачките) и PPC (плащане на кликване), използва редица платформи, включително Google Ads, Shopping и Bing Ads, както и уникално съдържание в различни социални мрежови сайтове (Pay-Per-Click).

02.

Промоция на съдържание

В допълнение към вашите типични продукти и услуги, създаването и разпространението на физически или дигитален материал, който предоставя на клиентите ви нещо полезно, полезно и/или инструктивно. Успешният маркетинг на съдържание като част от план за дигитален маркетинг може да доведе до по-големи приходи и по-ангажирана клиентска база.

03.

Маркетинг в социалните мрежи

Чрез публикуване на остроумно, добре изградено и навременно съдържание във всички подходящи социални медийни мрежи, можете да увеличите лоялността на клиентите, да привлечете по-голяма аудитория и да насърчите нови и съществуващи потребители да посетят вашия уебсайт. Истинските комуникации и целевите реклами на тези сайтове могат да ви помогнат за повишаване на осведомеността и разпознаването на марката.

04.

Маркетинг чрез имейл

Истинската и добре представена имейл кореспонденция на съществуващи и нови потребители може да бъде страхотен начин да увеличите трафика към вашия сайт и да увеличите приходите. Когато се съчетае с по-сложни методи като напомняния за „Изоставена количка“, имейл маркетингът се превръща в мощен и надежден инструмент във вашия дигитален маркетингов план.

05.

Анализ

Всяка стратегия е изградена върху способността за проследяване и оценка на успеваемостта. Можете да записвате за всяко кликване, всяка продажба и всяко поведение на клиента, когато прилагате подробни анализи, и ще имате пълни и надеждни данни, за да планирате бъдещите си действия като марка и бизнес.

Преглед на създаването на вашата персонализирана стратегия за дигитален маркетинг

Първата стъпка в разработването на стратегия за дигитален маркетинг е съставянето на цялостен маркетингов преглед чрез разглеждане на текущите операции и очертаване на целите и задачите на вашата компания. Това е решаваща стъпка за придобиване на задълбочено разбиране на вашата марка, бизнес, маркетинг и дългосрочни цели. Обикновено провеждаме семинар в местоположението на вашата компания с всички основни членове на вашия екип, за да преминем през всеки аспект от вашите продажби и маркетинг в детайли. Това е шанс за събиране на информация и споделяне на идеи, които могат да бъдат от полза за вас, вашия екип и вашата организация в бъдеще.

След срещата ще бъде съставен доклад въз основа на събраната информация и допълнителни проучвания от нашите маркетингови и творчески екипи. Силните и слабите страни на вашата компания ще бъдат подчертани, като се опише какво правите и как го правите. Нашата карта на познанията на клиентите ще ви покаже как хората в момента ви намират, свързват се с вас и мислят за вас, когато купуват от вас.

Разбиране на вашата индустрия

Следващата стъпка в създаването на стратегия за дигитален маркетинг е да имате задълбочено разбиране на сектора, в който работи вашият бизнес. Следните въпроси ще бъдат обхванати в този доклад:

Задълбочен SWOT анализ ще бъде включен в отчета, който получавате, за да ви помогне да разберете по-добре дигиталните предизвикателства, пред които е изправена вашата компания.

Повишаване на осведомеността на аудиторията

Ние ще изградим план за дигитален маркетинг за вас въз основа на изчерпателен анализ на настоящата ви аудитория, техните онлайн навици и поведение и платформите, които използват. Следните елементи ще бъдат включени във вашия отчет:

Вашето диференциращо предложение за стойност

Жизненоважно е да разберете целта на вашата компания и ценностите на марката след задълбочено проучване. Ще използваме стратегията за дигитален маркетинг, която правим с вас, за да разберем каква е вашата визия, мисия и ценности. Това се извършва с помощта на следните методи:

Идентифициране на ключовите послания на вашата кампания

Когато комбинираме тези задълбочени познания, ще можем да изградим вашето уникално стойностно предложение. Отговор, направен в отговор на запитването „защо“ някой трябва да прави бизнес с вас. Това е декларация, която обобщава кои сте, какво правите и защо ще успеете.

Създаване на съдържание, което върши работата

За всеки вид маркетинг се изисква съдържание и предоставянето на висококачествени, подходящи резултати е от решаващо значение за маркетинговия успех. В EuraWest Technologies България използваме добре познатия и уважаван модел AIDA, за да оценим когнитивните процеси, през които клиентите преминават по време на процеса на покупка. Ние използваме този процес, за да намерим възможности за създаване на съдържание, което ще ангажира вашата целева аудитория и ще ви помогне да постигнете бизнес целите си. AIDA ни помага да прецизираме вашите цели и да създадем план, който да ги постигне.

Осведоменост

За да увеличите осведомеността за марката в рамките на вашата целева демографска група и да развиете потребителски връзки, използвайте редица маркетингови стратегии във вашия дигитален план.

Интерес

Автентично представените продукти и услуги ангажират нови и съществуващи клиенти. Използване на съдържание с добавена стойност, за да предоставите на клиентите реални ползи и да увеличите споделеността на вашата марка.

Желание

Комбиниране на традиционен маркетинг, социални медии и цифрово рекламно съдържание, за да създадете търсене на вашите продукти и услуги. Сътрудничество с трети страни и добре познати лица за повишаване на присъщата стойност на вашата марка и услугите, които предоставяте.

Действие

Насърчаване на клиентите ви да предприемат действия, което води до по-добра връзка между компанията и клиента и истинска страст към вашите продукти. Действията включват неща като извършване на покупка, свързване с някого, споделяне на вашето съдържание или предприемане на друга стъпка във вашата дигитална маркетингова кампания.

Прилагане на вашата персонализирана стратегия за дигитален маркетинг в действие

Този период на проучване, планиране и обмен на идеи завършва с предоставянето на нашето предложение за растеж на вашата компания. Този доклад ще подчертае нашите констатации, препоръки и план за дигитален маркетинг, както и ще покрие в дълбочина следните въпроси:

Клиенти

Подробно изследване на целевия пазар и ключовите демографски данни, както и на всички неизползвани потенциални групи клиенти.

Сегментиране

За да помогнете за разбирането на вашите потребители, съберете информация, като например къде пазаруват, какво купуват и как го купуват.

Диференциация

Идентифицирайте ключовите характеристики, които отличават вашата компания. Какво ви отличава от вашите конкуренти? Вашата цел, визия и ценности.

Ресурси и бюджет

Инструкции за това къде трябва да съсредоточите усилията си за маркетинг и продажби. Как можете да пренасочите усилията си и да се възползвате максимално от наличните за вас ресурси?

Състезание

Информация за най-големите ви конкуренти, включително текущи продажби, маркетинг и активност в социалните медии, както и как се развива вашият бизнес.

Пазар

Предоставяне на по-пълна представа за вашия пазар, текущото състояние на вашата индустрия и мястото, където вашата компания се вписва в него.

Предложение за стойност

Подробности за областите, в които вашата компания може да се открои или да се специализира, както и недостатъчно използвани и потенциални ресурси и стратегии за предоставяне на реална стойност на вашите клиенти.

Индикатори за ключови резултати

Индикатори за ключови резултати (KPI). Обяснете как ще следите ефективността и напредъка на вашата стратегия за дигитален маркетинг.

Нашата стратегия за дигитален маркетинг

EuraWest Technologies България с гордост предоставя на нашите клиенти яснота. Докладът и планът, които ви представяме, ще очертаят какво възнамеряваме да доставим, как ще бъде постигнато и колко ще струва. Очакваните графици и стратегии за подобряване на вашето пазарно присъствие, както и примери за дизайн и казуси, ще бъдат подчертани, така че да имате цялата информация, която ви е необходима, за да продължите напред.

Ако създадем уебсайт за вас, ние ще ви предоставим подробна карта на сайта, която ви показва как ще изглежда и работи вашият сайт, както и реалистични цени за дизайн, внедряване, SEO и съдържание.

Някои от нашите клиенти

Имаме дългогодишен опит с доволни клиенти. От самото начало ние представяме всичко от стартиращи фирми до компании от Fortune 500 със същия партньорски подход и ентусиазъм в основата на всеки ангажимент. От 2003 г. ние посвещаваме сърцата и умовете си на нашите потребители всеки ден, което води до невероятен успех и дългосрочни взаимоотношения.

seo writing, client, online, marketing, agency
search, engine, marketers
web design, search engine
digital branding, online marketing, client
writing, seo, client, online, marketing
digital marketing strategy, client, full-stack
online, marketing
social, marketing
web, design, client

Ние сме тук, за да ви помогнем.

Без значение колко малък или голям може да е вашият проект, ние сме тук, за да ви помогнем да се ориентирате в дигиталния свят. Свържете се с нас или ни изпратете имейл, за да ни уведомите как можем да ви помогнем.