
Проучване на ключови думи
Подробното проучване на ключови думи е важен аспект от вашето управление на дигитален маркетинг, за да разберете как да изведете организацията си пред правилните хора.
Подробното проучване на ключови думи е важен аспект от вашето управление на дигитален маркетинг, за да разберете как да изведете организацията си пред правилните хора.
Изследването на ключови думи е в основата на всяка ефективна платена реклама и SEO стратегия. Нашите дигитални маркетолози в EuraWest Technologies България могат да проведат задълбочено проучване на ключови думи, за да ви помогнат да определите как да донесете вашата организация до правилната аудитория. Ще направим някои задълбочени проучвания, преди да стартираме кампания, за да разберем какво търсят хората и къде може да се класира вашият бизнес. Бихме искали да научим как можем да привлечем правилния вид трафик към вашия бизнес. Подробното управление на дигиталния маркетинг може да подобри потенциалните клиенти и реализациите, като постави вашата организация пред точните хора.
Тъй като сте експерт в управлението на бизнеса си, може да е трудно да изберете правилните фрази, за да го опишете. Клиентите могат да се свържат с вашия бизнес чрез различни канали, преди да видят уебсайта ви, така че разбирането на пътя на клиента е от решаващо значение за ефективното управление на дигитален маркетинг.
В допълнение към проучването на ключови думи, ние разглеждаме намерението за търсене. Това търсят клиентите, когато използват Google за търсене.
Намерението за търсене на клиенти може да бъде класифицирано в четири категории: информационно (потребителят търси отговори на въпрос), навигация (потребителят търси конкретен уебсайт), транзакционно (потребител търси да купи нещо от конкретен уебсайт) и търговски ( потребителят търси да купи нещо), но все още не е решил къде да купи).
Разбирането на намерението за търсене на клиенти може да ни помогне да изградим план за ключови думи, който представя ефективността на управлението на дигиталния маркетинг и гарантира, че вашият бизнес се класира по подходящи ключови думи за търсене.
Ако се интересувате да научите повече за това как хората намират вашия бизнес в Интернет, задълбочено проучване на ключови думи от EuraWest Technologies България може да бъде чудесно място за стартиране на нова SEO стратегия или PPC кампания. Можете също да разгледате презентацията на някои от нашите клиенти в Eternus Global.
Ако искате уебсайтът ви да се показва в горната част на резултатите от търсачките за определени термини или фрази, трябва да използвате „ключови думи“. Изследването на ключови думи е процесът на определяне какви думи и фрази търсят хората, когато търсят информация за вашата компания.
Оптимизацията за търсачки (SEO) може да ви помогне да откриете какво търси вашата целева аудитория, както и колко често се търсят термини и фрази, свързани с вашата компания. Това е един от най-добрите начини да подобрите SEO. Онлайн поведението на вашата целева аудитория и най-често използваните термини, свързани с вашата компания, могат да бъдат анализирани с помощта на този инструмент.
Вашата организация може да използва различни инструменти, за да ви помогне да определите кои ключови думи са най-важни. Когато търсите ключови думи, може да имате предвид няколко, но можете да ги използвате, за да идентифицирате други, които са свързани с тях. След това съдържанието на вашия уебсайт ще се основава на тези ключови думи. Всички те са полезни, независимо дали създавате съдържание за уебсайт за услуга или продукт или блог. Използването на проучване на ключови думи за генериране на съдържание може да ви помогне да подобрите своя SEO резултат, както и да увеличите броя на хората, които виждат и взаимодействат с вашето съдържание.
Услугата за оптимизация на търсачките (SEO) може да ви помогне да идентифицирате най-популярните думи за търсене и да предложи допълнителни фрази, около които трябва да създадете съдържание.
Ако искате уебсайтът ви да се показва в горната част на резултатите от търсачките за определени термини или фрази, трябва да използвате „ключови думи“. Изследването на ключови думи е процесът на определяне какви думи и фрази търсят хората, когато търсят информация за вашата компания.
Можете да използвате проучване на ключови думи, за да разберете какво търси вашата целева аудитория, колко често се търсят термини и фрази, свързани с вашата компания, и каква информация търсят тези търсещи. Правейки това е един от най-добрите начини да увеличите SEO. Позволява ви да видите как се държи вашата целева аудитория онлайн и какви думи използват, за да опишат вашия бизнес.
Вашата организация може да използва различни инструменти, за да ви помогне да определите кои ключови думи са най-важни. Когато търсите ключови думи, може да имате предвид няколко, но можете да ги използвате, за да идентифицирате други, които са свързани с тях. След това съдържанието на вашия уебсайт ще се основава на тези ключови думи. Всички те са полезни, независимо дали създавате съдържание за уебсайт за услуга или продукт или блог. Използването на проучване на ключови думи за генериране на съдържание може да ви помогне да подобрите своя SEO резултат, както и да увеличите броя на хората, които виждат и взаимодействат с вашето съдържание.
Услугата за оптимизация на търсачките (SEO) може да ви помогне да идентифицирате най-популярните думи за търсене и да предложи допълнителни фрази, около които трябва да създадете съдържание.
Няколко онлайн инструмента са ви достъпни, когато провеждате проучване на ключови думи. Методите за изследване, ориентирани към клиента, са най-добрият вариант, ако ще провеждате собствено изследване. Ако бяхте клиент, какво бихте търсили онлайн, за да намерите вашата компания или организация? Поставете се на мястото на целевата аудитория и се опитайте да видите нещата от тяхната гледна точка.
Възможно е да се продават веган кожени обувки, изработени на ръка, например. При търсенето ви може да се появят устойчиви вегански сандали или етични сандали. Вашата крайна цел трябва да бъде да намерите ключови думи с ниска конкуренция и голям обем на търсене. Ако подходите по този начин, ще имате по-голям шанс да се качите на първата страница с резултати от търсенето.
Следващата стъпка е да фокусирате търсенето си върху един термин, който има ниска конкуренция, но голям обем на търсене. Фраза или отделна дума, която вашата целева аудитория вероятно ще търси, ще служи като основна ключова дума.
Следващата стъпка е да фокусирате търсенето си върху един термин, който има ниска конкуренция, но голям обем на търсене. Фраза или отделна дума, която вашата целева аудитория вероятно ще търси, ще служи като основна ключова дума.
Проучването на ключови думи е процесът на установяване какво търси вашата целева аудитория в интернет, когато търси информация, стоки и услуги. Не може да има успешна стратегия за дигитален маркетинг без нея като основа.
Ако не създавате съдържанието, което хората търсят онлайн, вашият уебсайт никога няма да получи трафик.
Ако съдържанието на страницата ви е дълго, може да искате да включите до четири допълнителни ключови думи в допълнение към основната си ключова дума.
Независимо дали съживявате стар блог от гимназията или създавате стратегия за съдържание за чисто нов уебсайт, изследването на ключови думи е един от най-ефективните методи за привличане на постоянен, висококачествен трафик към вашия сайт.
В интернет има няколко инструмента за изследване на ключови думи. SEMRush и AHrefs Keyword Explorer са два инструмента, които предлагаме.
Има няколко неща, които трябва да имате предвид, когато избирате ключови думи.
Обемът на търсене на даден термин се отнася до колко пъти е бил въведен в търсачка като Google или Bing. Като правило избягвайте да използвате ключови думи, които никой не търси, за да подобрите SEO на вашето онлайн съдържание.
Уместност – Вашите ключови думи трябва да са свързани със съдържанието на вашия уебсайт. Дигиталният маркетинг е свързан с привличането на правилния тип хора към вашия уебсайт, така че няма смисъл да използвате неподходящи ключови думи, които само ще доведат до грешен тип трафик.
Стойност – Това, което искате вместо хората да разглеждат и да подскачат, е взаимодействието и продажбите. Няма заместител на проучването и избора на ключови думи, които ще ви помогнат да постигнете целите си, защото успехът ви ще бъде уникален за вас и вашия уебсайт.
Следете конкуренцията и поддържайте очакванията си под контрол. Загуба на време е да се насочите към ключови думи с голям обем и висока конкуренция. В резултат на това вашият уебсайт може да се изгуби в бездната. Изберете и оптимизирайте за ключови думи, за които можете разумно да очаквате да се класирате в SERPs.
Вашите ключови думи трябва да отговарят на всичките четири от тези изисквания. Ако нямате такива, рискувате да се забиете в грешен тип трафик или по-лошо, изобщо да нямате такъв.
Търсачките използват ключови думи, за да стеснят списъка си с резултати. Тъй като ключовите думи и оптимизацията на съдържанието са толкова важни, е наложително да се научите как да ги използвате правилно и ефективно. За да сте сигурни, че вашият уебсайт е намерен, индексиран и класиран, трябва да направите това.
В зависимост от спецификата на вашия уебсайт и страница се определя броят на ключовите думи, които използвате. Когато провеждате проучване на ключови думи, изберете най-много пет до десет термина. Има три основни типа ключови думи:
Основен – Фокусът на вашето писане. В резултат на това заглавието на страницата и последващото съдържание трябва да са в съответствие с тази тема.
Вторични – Вторичните ключови думи трябва да се използват във връзка с вашата основна ключова дума, за да се подобри класирането в търсачките и потребителското изживяване. Намерете и използвайте няколко второстепенни ключови думи, които са свързани с основната ви тема.
Допълнително – Ако искате да добавите някаква вариация към основните и вторичните си ключови думи по отношение на фразата или правописа, можете да включите и тези допълнителни ключови думи.
Има няколко места във вашето съдържание, където трябва да се показват ключови думи, включително основното ви заглавие, URL, мета заглавие и мета описание.
Освен това е важно да използвате ключовите си думи естествено. Ще бъдете наказани от алгоритмите на търсачките, ако използвате изкуствено пълнене с ключови думи.
По отношение на обема на търсене, ключовите думи с дълга опашка имат относително малък брой търсения всеки месец. Има по-висок процент на реализация и по-малко трафик от търсене с тези по-дълги и по-пълни фрази.
Терминът „дълга опашка“ е измислен, за да опише позицията на тези ключови думи върху кривата на търсенето при търсене. Въпреки това, в опашката ще има голям брой ключови думи с малък обем, които ще имат по-малко конкуренция и следователно по-малко трафик.
Списъкът с клиенти, които имаме, говори сам за себе си. Представяхме всичко от стартиращи фирми до организации от Fortune 500 със същия партньорски подход и страст в основата на всеки ангажимент от самото начало. Ние посвещаваме сърцата и мозъците си на нашите клиенти всеки ден от 2003 г., генерирайки невероятен успех и развивайки трайни партньорства.
Разбираме колко плашещ може да бъде дигиталния свят; без значение колко голям или малък е вашият проект, ние сме тук, за да ви помогнем. Кажете ни как можем да ви помогнем, като се свържете с нас или ни изпратите имейл.
Авторско право 2023 от EuraWest Technologies Ltd.
Всички права запазени.
Главен офис (България)
№ 12в, ет. 4, ап. ул. Проф. Иван Дуйчев 27
Павлово, София 1618 България
Тел.: +359 892 373 983
Адрес в Обединеното кралство:
275 New North Road
Islington Suite 1364
Лондон N1 7AA
Тел. №: +44 20 3769 0481