digital, marketing, search engine

SEO Оптимизация на сайт

Search Engine Optimization (SEO) е процесът на улесняване на намирането, достъпа и взаимодействието с вашия уебсайт. Можете да разчитате на нашите специалисти по SEO оптимизация!

Услуги за SEO

Цялостната SEO стратегия включва гъвкав и персонализиран подход към техническата, съдържателна и авторитетна оптимизация. Като SEO компания, EuraWest Technologies България разполага с SEO експерти, които са специализирани във всяка една от тези критични области. Ние създаваме уебсайтове, които се класират високо на страниците с резултати от търсачките (SERPs) и привличат трафик към вашия сайт, което води до по-истински, ангажирани клиенти и продажби.

SEO content plan, digital marketing, e-commerce, designer
report, management, marketing strategy, e-commerce

Какво е SEO оптимизация?

Когато става въпрос за SEO, целта е да направите вашия уебсайт и неговото съдържание по-привлекателни за алгоритмите, които управляват световните търсачки.

Ако оптимизирате всеки компонент на вашия сайт, за да комуникира, с която и да е търсачка, ще получите по-добро класиране, повече органични резултати и повече трафик към вашия сайт. Въпреки факта, че много дигитални кампании включват алтернативи за търсене на „закупена реклама“, нашите специалисти по маркетинг на търсачките първо гарантират, че вашият сайт се справя добре сам.

Ключът към успеха е да се гарантира, че съдържанието на страниците на вашия уебсайт е едновременно подходящо и добре продуцирано. Много търсачки, включително Google, наблягат на стойността на анализирането на висококачествено, удобно за потребителя съдържание. Всичко на вашия сайт трябва да носи стойност, да е идеално настроено за мрежата и да бъде там с определена цел. За това ще се погрижат нашите SEO специалисти!

Вашият уебсайт трябва да отговаря на спецификациите на най-големите, най-добрите и най-динамичните търсачки, за да получите най-голям органичен трафик. Той трябва да бъде добре проектирана, персонализиран според вашите индивидуални нужди и без потребителски ограничения. Преди всичко, той трябва да илюстрира ценностите и етиката, с които Google, Yahoo и Bing, наред с други, искат да бъдат свързани.

Когато комбинирате всички тези основни компоненти, ще имате перфектния дигитален микс за подобряване на класирането в търсачките. Работата с нашия екип и спазването на нашите експертни съвети ще гарантират, че вашият уебсайт е по-интелигентен, стига до правилните потребители и избягва наказания за алгоритъма, които могат да обезценят вашия сайт и да го накарат да понижи SERPs.

Задълбочен SEO анализ

Първата стъпка обикновено е задълбочен SEO одит, така че нашите професионалисти могат да идентифицират всички проблеми, които ви пречат да стигнете до върха на страниците с резултати от търсачките.

Като се гмуркат дълбоко във всички елементи на текущия ви сайт и неговата ефективност, SEO специалистите могат да проучат какво виждат търсачките и ясно да подчертаят местата за развитие.

Търсачките сканират и индексират всяка снимка и информация на всяка страница от вашия сайт, както и оценяват уместността на съдържанието спрямо ключовите термини за търсене и търсят прекъснати връзки и остарели активи.

Ще ви предоставим изчерпателен отчет, който обяснява какво работи и какво не, както и промените, които предлагаме, за да повишите вашата онлайн видимост. Базираме нашите препоръки на Указанията за уеб администратори на Google и тъй като сме се ангажирали да разкрием мистификацията на нашата индустрия, винаги ще обясняваме какво означава всяка промяна и как ще ви се отрази.

Екипът ни от SEO маркетолози прекарва значителна част от време, работейки в постоянно променящия се свят на SEO, което ни позволи да прецизираме стратегията си, да реагираме бързо на променящите се тенденции и да работим с големи марки и корпорации в големи, сложни уебсайтове. Видяхме как дори малки промени могат да окажат значително влияние върху ефективността на уебсайта. EuraWest Technologies може да използва анализи, за да подобри оформлението на сайта от самото начало, увеличавайки видимостта и трафика.

SEO одитите са изчерпателни, като разглеждат всички видими, скрити и технически данни на вашия сайт. Когато одитът приключи, ние ще ви предоставим отчет с всички резултати, както и данните за обхождането в лесен за четене формат.

Услугите за поддръжка на SEO могат да помогнат на вашия вътрешен уеб екип и да направят всички необходими промени въз основа на обхвата на вашия проект. Ако е необходимо повторно изграждане, дизайнерите и разработчиците могат да започнат работа по вашия нов сайт веднага, като вземат предвид всички събрани данни.

search, engine, marketers, web, designer

Какво е включено в SEO одита на EuraWest Technologies?

Мета-описания

Вътрешни връзки, които са счупени

Външни връзки, които са счупени

404 Грешки в покритието на индекса на структурата на URL адреса

Карти на сайтове в HTML

Карти на сайтове в XML

Маркиране на схемата на структурирани данни

Счупени препратки

Възраст на домейна на авторитета на домейна

Обратни връзки от нови източници

Обратни връзки, които са били загубени

Анализ на социалните медии

Google Analytics

Анализирайте цитатите

Анализ на ниво страница

Мениджър на маркери на Google

Оптимизация за мобилни устройства

Актуализации на алгоритъма на Google

Производителност и скорост на страницата

Google Search Console

Степени на отпадане

Потребителски изживявания

Изходни страници

Реализации и цели

Целеви страници

Изследване на ключови думи

Съдържание и медии

Какво е E-A-T и защо е важно?

Експертност, авторитетност и надеждност (или E-A-T) бяха подчертани като три от най-важните характеристики за оценки на качеството на страниците, в една от най-големите актуализации на алгоритъма на Google. За по-добро разбиране как да анализирате уместността и автентичността на уебсайтовете, екипът от SEO експерти е разбил E-A-T за вас по-долу. Въпреки че E-A-T не е идеален за всички фирми, разбирането какво представлява и как се използва за оценка на уебсайтове може да ви помогне при дефинирането и организирането на материала на вашия уебсайт.

Експертиза

Жизненоважно е, независимо, с какъв бизнес се занимавате, да демонстрирате, че знаете за какво говорите и да се позиционирате като експерт във вашата област. Въпреки че не всички уебсайтове се нуждаят от опит, тези в медицински, технически, финансови или правни области трябва. Експертът означава способността за разработване на полезно и ефективно основно съдържание (MC) за вашия уебсайт.

Надеждност

Всеки елемент от вашия уебсайт трябва да вдъхновява посетителите да се доверят на вас, вашия бизнес и предлаганите от вас продукти или услуги. Препоръките или отзивите на клиентите може да показват това, но то трябва да е очевидно и в съдържанието, което избирате да попълните сайта си. Когато става въпрос за управление на бизнес с електронна търговия, който разчита на онлайн плащания, най-заразителният фактор е доверието. Наличието на SSL сертификат, който гарантира на клиентите, че техните транзакции са сигурни, е един от факторите за най-високо класиране на Google. Получаването на такъв може да бъде вашият първи приоритет.

Авторитетност

Трябва да покажете, че сте експерт по своята тема или област, докато разработвате и разпространявате експертно съдържание на вашия уебсайт. Можете да направите това, като покажете собствения си опит или опита на основния източник на съдържание, или като развиете уебсайта си в надежден информационен център. Наличието на подходящите пълномощия или квалификации може да ви помогне, но компоненти с добавена стойност, като оценки и препоръки от клиенти или потребители, драстично ще подобрят възприятията на хората за вас.

Каква е необходимостта от SEO компания или професионални SEO маркетолози?

Проучване и Развитие

За да предоставят правилното онлайн решение, което отговаря на вашите уникални бизнес цели, нашите специалисти по маркетинг в търсачките трябва да знаят всичко за вашата компания и всички цели и задачи на вашия уебсайт. Всеки проект започва с фаза на задълбочено проучване, която предоставя цялостен анализ на текущата ви позиция, конкуренти и целева аудитория.

Техническа SEO експертиза

Техническото SEO е важен аспект от всеки процес на разработка, тъй като определя колко бързо търсачките могат да прочетат страниците на вашия уебсайт. Когато създаваме персонализиран сайт, ние включваме оптимизация за търсачки в дизайна и разчитаме на таланта и способностите на нашия опитен екип, за да поддържаме сайта Ви актуален.

Истински клиенти и органични резултати

Ако подобрите SEO на сайта си, ще получите по-добро класиране, повече органични резултати от търсенето и истински клиенти, търсещи вашите продукти и услуги. Като дигитална агенция с пълен набор от услуги, ние можем да ви помогнем при разработването на маркетингова стратегия, която включва опции за платено търсене, но винаги ще даваме приоритет на органичното SEO.

Инфлуенсъри и маркетинг със съдържание

От разработване и създаване на интересно съдържание за споделяне до привличане на помощта на подходящи блогъри и влиятелни лица, ние сме ви покрили. Има няколко начина, по които можем да използваме SEO подходи, за да постигнем по-добри резултати. Като SEO агенция, EuraWest Technologies разполага с вътрешен екип, който разработва, извлича и изпълнява отлично съдържание във всички платформи.

Нашите специалисти по маркетинг в търсачките отговарят на често задавани въпроси

Агенцията за оптимизация на търсачките (SEO) се състои от екип от SEO експерти, които работят заедно, за да помогнат на други фирми да подобрят класирането си в търсачките. Те ще работят с вас, за да ви помогнат да повишите класирането в търсачките на вашия уебсайт и да го направят по-удобен за потребителя. Служителите на организация за оптимизация за търсачки ще се считат за квалифицирани в различни области на SEO. Това ще им позволи да разработят подробен подход за оптимизиране на вашия уебсайт. SEO услугата ще приложи основните процедури и ще ви информира за резултатите, за да помогне на вашия бизнес да се разшири. SEO компания трябва да се съсредоточи върху следното:

  • Обширно SEO разследване
  • Анализ на обратната връзка
  • Оптимизиране на съдържанието
  • SEO в технически смисъл.
  • В момента се добавят значителни структурирани данни.
  • Оптимизация на изобразяването

Използвайки SEO агенция, можете да гарантирате, че класирането в търсачките на вашия уебсайт ще се повиши естествено с течение на времето.

.

Работата със SEO агенция ви дава достъп до цял екип от експерти, които могат да ви помогнат да подобрите уебсайта си. SEO обхваща широк спектър от дигитални маркетингови дейности. Ако искате да подобрите съдържанието на вашия уебсайт, можете да изберете да наемете копирайтър. Уеб разработчик може да провери структурата на вашия уебсайт, за да осигури стабилна и последователна.

Трябва да очаквате задълбочена SEO оценка на текущия ви уебсайт от надеждна SEO фирма. Ако вашият уебсайт в момента е добре оптимизиран, това ще помогне на вашата SEO агенция да идентифицира областите за подобрение.

Трябва да има значително проучване за вашия сайт и конкуренцията. Конкурентното проучване, извършено от SEO агенция, може да ви помогне да започнете да се класирате по-високо от вашите конкуренти.

Изключително важно е да знаете какво да търсите в агенция за оптимизация за търсачки, преди да вземете решение за наемане. Кои са някои от най-важните въпроси, които да си зададете?

  • Каква роля според вас могат да играят вашите SEO услуги, за да ни помогнат да се развиваме?
  • Какъв подход използвате за изпълнение на SEO задачи?
  • Какви инструменти използвате, за да изпълнявате различни SEO задачи?
  • Как помогнахте на други компании да подобрят резултатите си в търсачките в миналото?
  • Имате ли информация, която бихте искали да споделите с нас? В такъв случай колко често трябва да очакваме да видим това поведение?
  • Каква информация или права изисквате от моя бизнес?
  • Изисква ли се подписване на договор?

Дублираното съдържание е това, което звучи: Това се случва, когато две или повече части от материал са почти идентични или имат висока степен на сходство. Плагиатството на чужда работа е абсолютно същото нещо. Въпреки това, винаги ще има прилики между вашия уебсайт и други в същата индустрия, така че трябва да направите съдържанието си да се откроява.

Има два вида излишен материал. Пример за вътрешно дублиране е, когато съдържанието се намира на много вътрешни URL адреси със същото име на домейн. Терминът „външно дублирано съдържание“ се отнася до това, когато търсачките намират идентична информация на други уебсайтове.

Въпреки че Google каза, че дублирането на съдържание няма санкция за SEO, то обърква другите търсачки. Търсачките трябва да решат коя версия на едно и също съдържание трябва да се класира по-високо, когато се появи на няколко сайта. Следователно, дори да сте създали оригиналното съдържание и да го оптимизирате до съвършенство, може да не изпреварите копираното съдържание. Резултатите от търсачките рядко показват дублирано съдържание, така че ако го имате на уебсайта си или сте го възпроизвели на друго място, вашата видимост и проценти на взаимодействие ще намалеят.

SEO агенция може да идентифицира всяко дублирано съдържание на вашия сайт и може да предостави стратегии за премахването му.

Постигането на видно място на първата страница в резултатите от търсенето на Google е дълъг процес. Доброто SEO включва множество съображения. Има специфични непрекъснати и дългосрочни задачи, като например предоставяне на ценно съдържание. Преоразмеряването на изображенията за подобряване на производителността на уебсайта, например, може да отнеме известно време, за да се покажат резултати, дори когато те се завършват бързо. Няма бърз отговор на този въпрос. Тъй като всеки уебсайт е уникален, SEO работа е необходима за всеки един. Броят на средствата, които трябва да похарчите за SEO, също може да бъде фактор.

Няколко фактора за SEO класиране не могат да бъдат физически променени, включително възрастта на домейна и авторитета. Търсачките дават предпочитание на по-старите уебсайтове пред по-новите. Поради тяхната репутация за надеждност и точност, търсачките предпочитат да ги използват.

В началото може да отнеме до шест месеца на нов уебсайт, за да започне да се класира и да привлича посетители. Единственият начин да постигнете това е да наемете SEO услуга, специализирана в тази област. Ако завършите всичко наведнъж, няма да класирате уебсайта си бързо. Извеждането на уебсайта ви на върха в резултатите от търсачките може да отнеме няколко месеца, ако не и години.

„Обратната връзка“ се отнася до свързването на вашия уебсайт с друг уебсайт или онлайн услуга. Има три начина, по които обратните връзки могат да помогнат за вашето SEO класиране извън страницата: Чрез предоставяне на търсачките със сигнал за достоверност. Търсачките могат да откриват ново съдържание, като връщат и сканират повторно уеб страници. Те увеличават броя на хората, които идват на вашия сайт чрез реферали.

За да могат търсачките да имат вяра във вашето съдържание, трябва да получите други уебсайтове, които се класират добре за ключови фрази, които да свързват към вас. Ботовете на търсачките повторно обхождат и оценяват уеб страниците, за да предоставят на търсещите най-актуалната информация. Намирането на нова, уместна и ценна информация е по-достъпно чрез сканиране на уебсайтове с връзки към други страници.

Рефералният трафик е броят на хората, които посещават вашия сайт, след като щракнат върху връзка от друг уебсайт. Той помага на търсачките да определят колко ценно е съдържанието на вашия уебсайт за другите посетители. Трафикът от препратки е по-вероятно да се увеличи, ако получавате препратки от популярни уебсайтове.

Колкото повече хипервръзки сочат към вашия уебсайт, толкова по-високо ще се показвате в класацията на търсачките.

„оптимизация за търсачки“ (SEO) се отнася до способността на уебсайта да се класира добре в резултатите от търсенето. SEO (Оптимизация за търсачки) е онлайн маркетингова стратегия, която има за цел да подобри видимостта на резултатите от търсачките (SERP) на вашия уебсайт. Колкото повече органичен трафик получавате, толкова по-високо е класирането на уебсайта ви в търсачките. Вашите приходи от продажби и генериране на потенциални клиенти ще се увеличат, ако повече хора посетят уебсайта ви.

Няма категоричен отговор на този въпрос. Има много различни видове SEO работа и всеки има допълнителни разходи. Текущата степен на SEO оптимизация на вашия уебсайт е единственият фактор, който определя колко ще платите за SEO услуги. Като правило, нов уебсайт ще изисква повече усилия за SEO. Всяка SEO компания ще ви предостави различна оферта за своите услуги. Въпреки че някои SEO компании предлагат предварително пакетирани SEO услуги с постоянни месечни цени, това не е така за всички фирми. Не можете да използвате всички услуги, за които сте таксувани. Препоръчваме ви да направите SEO оценка на вашия уебсайт, преди да се включите в каквито и да било SEO дейности. Не само това, но също така ще имате ясна представа за работата, която трябва да се свърши и колко струва всеки месец.

Местното SEO може да ви помогне да популяризирате бизнеса си онлайн, за да достигнете до клиенти в непосредствена близост до вас. Доставчиците на услуги, ограничени до определено географско местоположение, трябва да оптимизират своята организация за локални търсения. В опит да се преструват в резултатите от местното търсене, търсачките събират информация за вашия бизнес от различни източници. Социалните медии, цитати и всякакви местно насочени материали, които сте създали, могат да помогнат за подобряване на вашето класиране в резултатите от местното търсене.

Най-лесният начин да подобрите локалното си SEO е да настроите акаунт в Google My Business и да го оптимизирате. Ако е подходящо проектиран, е възможно да повишите видимостта и взаимодействието си с акаунт в Google My Business. Създаването на акаунт в Google My Business ще ви помогне да насърчите потребителите да предоставят отзиви. Това показва на Google, че вашият бизнес има добра репутация.

Друг начин да повишите местното си SEO е да създадете страница или раздел за местоположение на вашия уебсайт. Трябва да бъде предоставена карта на Google с точното ви местоположение, маркирано на нея, както и вашия адрес. Включването на вашето име, адрес и телефонен номер в HTML текста на вашия уебсайт е част от локалното SEO. Това означава, че ботовете на Google ще получат тези данни, докато изследват уебсайта ви и го използват в резултатите от търсенето. Вашата информация за контакт трябва да е точна във вашите акаунти в социалните медии.

Целевите страници се създават с предвид конкретни ключови думи или фрази. С правилните ключови думи и подходящо съдържание целевите страници могат да помогнат за повишаване на класирането в търсачките. Щракването върху един от тях ще ви отведе до уебсайт, който съдържа данните, които търсите. Добре оптимизирана целева страница с чести препратки към вашите целеви ключови думи е чудесен начин да повишите органичното класиране на вашия уебсайт.

Ако имате голям брой добре оптимизирани целеви страници с подходящи ключови думи, вашият сайт ще получава по-значителен органичен трафик от страниците с резултати от търсачките. Всяка целева страница трябва да има своя уникална ключова дума или фраза. В резултат на това видимостта и достъпността на търсачките на вашия уебсайт се увеличават.

Един фактор за класиране на уебсайтовете е броят на приятните взаимодействия и посетителите. Увеличавайки броя на целевите страници на вашия уебсайт, търсачките ще разпознаят, че вашият сайт има по-ценно и актуално съдържание и ще го класират по-високо.

Някои от нашите клиенти

Списъкът с клиенти, които имаме, говори сам за себе си. Представяхме всичко от стартиращи фирми до организации от Fortune 500 със същия партньорски подход и страст в основата на всеки ангажимент от самото начало. Ние посвещаваме сърцата и мозъците си на нашите клиенти всеки ден от 2003 г., генерирайки невероятен успех и развивайки трайни партньорства.

seo writing, client, online, marketing, agency
search, engine, marketers
web design, search engine
digital branding, online marketing, client
writing, seo, client, online, marketing
web design, partner, digital marketing
social, marketing
web, design, client

Ние сме тук, за да ви помогнем.

Разбираме колко плашещ може да бъде дигиталния свят; без значение колко голям или малък е вашият проект, ние сме тук, за да ви помогнем. Кажете ни как можем да ви помогнем, като се свържете с нас или ни изпратите имейл.