
Техническа оптимизация
Техническите цифрови услуги за SEO може да ви помогнат да гарантирате, че вашият уебсайт работи най-добре.
Техническите цифрови услуги за SEO може да ви помогнат да гарантирате, че вашият уебсайт работи най-добре.
Можете ли да кажете дали уебсайтът ви се открива чрез органични търсения? Ако не сe, може да имате проблеми на сайта, които работят срещу вас и понижават класирането ви.
Техническата SEO оптимизация създава солидна основа за вашия уебсайт, като гарантира, че всичките му компоненти работят правилно и ефективно. Овладяването му на ранен етап може да ви помогне да избегнете проблеми по-късно в проекта и да улесни търсачките да ви намерят. Това има голямо влияние върху резултатите от класирането, които вашата страница може да получи, което налага помощта на специалист.
Огромна. Дори ако имате напълно функционален, удобен за потребителя уебсайт, без техническо SEO, резултатите от дигиталния ви маркетинг ще пострадат. Приоритетите на вашите потребители не са същите като тези на търсачките. Тъй като тяхната дефиниция за полезност се променя редовно, вашият сайт трябва да изпълнява всички задачи за тях както задкулисно, така и пред вашата целева аудитория.
Алгоритмите, които търсачките използват за класиране на уебсайтове, са сложни и фино настроени. За броени секунди те сканират стотици елементи на вашия сайт, за да определят кои ключови думи са подходящи за всяка заявка за търсене. Техническата SEO оптимизация коригира всички дефекти във вашия уебсайт, позволявайки на ботовете на търсачките да навигират свободно в него.
Терминът „техническа SEO оптимизация“ се отнася до голямо разнообразие от тестове, одити и операции. Всички те влияят върху дигиталното представяне на SEO и успеха на вашия уебсайт, така че ще ги разгледаме.
EuraWest Technologies България SEO дигиталните професионалисти ще проучат всеки аспект на вашия сайт, от цялостната производителност и начините за подобряването му до дизайна на сайта, URL структури и вътрешни връзки.
Ние също така ще проверим сигурността на сайта, поддомейните и пренасочванията и всичко друго, което може да доведе до забавяне на сайта ви.
Обхождането на уебсайта се извършва по подобен начин като този на търсачките. Това ни дава реалистична картина за това, колко добре работи вашият уебсайт. След това можем да оценим данните с помощта на различни инструменти за уеб администратори, за да видим как търсачките виждат вашия сайт и какви грешки ще открият.
Интерактивните елементи и динамичното потребителско съдържание биха помогнали на всеки уебсайт. Въпреки това, това подобрява потребителското изживяване, но създава проблеми за търсещите информация търсачки. За да предотвратим това, може да използваме текущите насоки за цифрово SEO, за да гарантираме, че са налице подходящи процедури за индексиране.
Интерактивните елементи и динамичното потребителско съдържание биха помогнали на всеки уебсайт. Те могат да подобрят потребителското изживяване, но могат да затруднят намирането на материал от търсачките. Ще използваме подходящи техники за индексиране, базирани на настоящите уеб стандарти, за да предотвратим това.
Друг важен канал за роботите на търсачките е добре дефинирана вътрешна структура на връзките и гарантирането, че тя работи правилно, ви помага по повече от един начин. Той не само помага на ботовете да идентифицират подходяща информация за търсене на вашия сайт, но също така създава „йерархията“ на вашия сайт или как правомощията се разпределят между домейни.
Нашите дигитални SEO специалисти ще анализират цялостната настройка на вашия сървър и уеб хостинг платформа, за да гарантират, че няма грешки, което често е игнорирана, но критична операция. Всички грешки могат да доведат до дублиране на вашия сайт, което би повлияло негативно на вашия SEO дигитален маркетинг. Ще разгледаме също вашите профили за обратна връзка и геолокацията на вашия сървър.
Използвайки структурирани данни, може да улесните търсачките да намерят това, което търсят на вашия уебсайт. Разработчиците могат да прилагат най-актуалните методологии, независимо от кодирането, като използват схема и други речници за съвместни данни. Това може да доведе до подобрени обяви на страниците с резултати от търсачките (SERP).
Вашият цялостен SEO подход трябва да включва техническо SEO. Оптимизацията за търсачки е процесът, който гарантира, че вашият уебсайт е напълно обходим от ботове на търсачките. Ако уебсайтът ви не е обходен и сканиран, той няма да бъде индексиран по подходящ начин. В този контекст кодът на уебсайта и други технически характеристики се наричат неговото „техническо SEO“. За да подобри използваемостта и отзивчивостта на вашия уебсайт, той трябва да използва техническо SEO.
Удобството за мобилни устройства и отзивчивостта на вашия уебсайт са в центъра на техническото SEO. Според Google цялото обхождане на уебсайтове ще бъде на първо място за мобилни устройства от септември 2020 г. Осигуряването на това, че уебсайтът ви работи по предназначение на настолни компютри, таблети и мобилни устройства, е съществена част от подобряването на вашето техническо SEO.
Друг аспект на техническото SEO е оптимизиране на времето за зареждане на страниците и предоставяне на вашите клиенти с безопасно онлайн изживяване чрез настройване на SSL сертификат на вашия сайт. За да помогнете на търсачките да разберат по-добре вашия уебсайт, трябва да създадете XML карта на сайта. Можете да помогнете на търсачките да разберат по-добре вашето съдържание, като включите код за маркиране на структурирани данни на страниците на вашия уебсайт. За да изпратите страниците си за индексиране ръчно, уверете се, че уебсайтът ви е регистриран в Google Search Console и Bing Webmaster Tools.
Вашият уебсайт може да се възползва от помощта на компания за оптимизация за търсачки.
Друга дума за SEO на страница е SEO на място. Правенето на съдържанието на вашия уебсайт по-удобно за търсачките е известно като „SEO“. Можете да повишите класирането си в страниците с резултати от търсачките и да привлечете повече органичен трафик към уебсайта си, като се уверите, че материалът на вашия уебсайт е оптимизиран както за клиенти, така и за търсачки. Когато става въпрос за SEO, SEO на страницата помага на търсачките да разберат съдържанието и тяхната уместност за конкретни заявки за търсене.
Броят пъти, когато вашите ключови думи се появяват на всяка страница и дали съдържанието ви е разделено със заглавки или не, са два примера за SEO на страницата. Четимостта на вашето съдържание влияе върху вашия SEO резултат на страницата. Използването на подзаглавия за разделяне на дълги текстови пасажи помага на читателите да запазят повече информация. Ако вашата ключова дума или фраза е разпръсната в целия текст, търсачките ще разпознаят, че уебсайтът е точно това, за което твърди, че е.
Друго нещо, което трябва да имате предвид, докато подобрявате SEO на страницата си, е използването на външни връзки. Връзките към свързани уебсайтове са друг начин да помогнете на търсачките да разберат съдържанието на вашите страници. Освен това помага да се покаже, че съдържанието на вашия уебсайт е надеждно и с високо качество. Мета заглавия и описания се появяват в горната част на страниците с резултати от търсачките (SERP). Използването на вашите ключови думи в мета заглавието и мета описанието ще увеличи честотата ви на кликване.
Има няколко точки, където техническото SEO и SEO на страницата се срещат. Поддържането на отлично качество, като същевременно ускорява зареждането на вашите уеб страници, може да се постигне, като се гарантира, че вашите снимки са с подходящ размер.
Повечето хора имат ограничен период на внимание, когато разглеждат интернет. Само половината от интернет потребителите твърдят, че ще изчакат повече от 15 секунди, докато сайтът се зареди в скорошна анкета, като мнозина казват, че това ще ги възпира от повторно посещение на сайта в бъдеще.
Поддържането на скоростта на вашия сайт е жизненоважно не само за установяване на лоялност на посетителите, но и за поддържане на отлично SEO. Търсачките се стремят да предоставят най-добрите резултати възможно най-бързо. Бавната скорост на зареждане може да доведе до кратко време на сайта и висока степен на отпадане (когато посетителите посещават сайта ви, но не посещават други страници), което кара търсачките да класират сайта ви по-ниско в страниците с резултати.
Когато става въпрос за SEO, скоростта на сайта е също толкова важна, колкото изследването на ключови думи и поддържането на подходящ блог. Това е от решаващо значение за вашето представяне и ще помогне на общите ви усилия за SEO, ако хостингът на вашия уебсайт осигурява най-добрите условия за скоростта на вашия сайт.
XML файл, който е просто списък с URL адресите на вашия уебсайт, е често срещан вид карта на сайта. XML файл служи като форма на пътна карта на уебсайта, насочваща търсачките като Google и Bing към най-значимите страници на вашия сайт. XML файловете са удобни за огромни уебсайтове с архиви или мултимедийни материали като филми и снимки.
Независимо дали имате или не карта на сайта, търсачките ще могат да намерят и обхождат уебсайта ви, ако страниците на него са свързани правилно. Предлагаме да получите XML карта на сайта. Едно от предимствата на наличието на Sitemap е, че позволява на вашия уебсайт да бъде индексиран по-бързо, увеличавайки вероятността на вашия уебсайт да се класира в SERP.
Каноничният маркер инструктира търсачките коя страница трябва да се показва в резултатите от търсенето. Ако имате дублирано съдържание на два сайта, каноничен маркер ще уведоми търсачките коя страница е главната и копието.
Каноничните тагове са мощна техника за уведомяване на Google, Bing и други търсачки кои URL адреси трябва да индексират, като се избягват проблемите, които могат да причинят дублиращите се сайтове.
Конкретните данни с възможност за търсене, които са лесни за идентифициране и оценка, са структурирани данни. Структурираните данни на вашия уебсайт улесняват търсачките като Google да категоризират и класифицират вашия сайт.
Количествените данни са структурирани данни, които съдържат числа и други данни, които може да изчисли. Структурираните данни в блог за рецепти, например, могат да включват време за готвене и количества на съставките.
Търсили ли сте някога нещо в Google и наблюдавали ли сте кратките абзаци от текст под всеки резултат (разбира се, че сте; всички сме го правили)? Това е мета описание, а връзката над него, която се показва под URL адреса, е мета заглавие.
Мета заглавията и описания, подобни на рекламните полета, ефективно информират потребителите за какво е книгата, преди да я отворят. Те са малки, съществени части от HTML код, които работят като обобщение или визуализация и могат да бъдат намерени на всяка уеб страница.
Потребителите обикновено преценяват дали споменатата страница е уместна и ще отговорят на техните запитвания, като прочетат заглавието и описанието; следователно, мета заглавията и описанията са доста от решаващо значение за генерирането на трафик към вашия сайт.
Файлът robots.txt уведомява търсачките и свързаните с тях „роботи“ кои URL адреси могат да посетят на вашия уебсайт. Този тип файл се използва най-вече за контролиране на трафика на робота на вашия сайт.
Кодът на състоянието на отговора 404 или HTTP 404 Not Found показва, че сървърът не може да намери исканата страница или ресурс. Връзките, които връщат 404, се казва, че са „счупени“ или „мъртви“.
Въпреки че 404 не винаги са вредни за SEO, те могат да накарат потребителите да отхвърлят прозореца или да преглеждат далеч от вашия сайт. Ако сте срещнали грешка 404, за предпочитане е да я разрешите възможно най-бързо, като установите пренасочване на връзка към друг уебсайт.
Дигиталната архитектурна карта на вашия уебсайт е тясно свързана със структурата на URL адресите. Когато търсачките индексират вашия сайт, те разглеждат вашите URL адреси, за да разберат за какво е всяка страница; по този начин структурата на вашите URL адреси е от решаващо значение. Посетителите на вашия сайт ще преглеждат страниците ви по-бързо, ако вашата URL структура е разумна.
Изключително важно е да избягвате използването на автоматично създадени глупости във вашите URL адреси. Персонализирайте всеки от тях с основните си ключови думи и съдържанието на страницата и поддържайте структурата на сайта основна и последователна.
Списъкът с клиенти, които имаме, говори сам за себе си. От самото си създаване ние представяме всичко от стартиращи фирми до организации от Fortune 500 със същия партньорски подход и страст в основата на всеки ангажимент. Ние посвещаваме сърцата и мозъците си на нашите клиенти всеки ден от 2003 г. насам, генерирайки забележителен успех и развивайки трайни партньорства.
Разбираме колко плашещ може да бъде дигиталния свят; без значение колко голям или малък е вашият проект, ние сме тук, за да ви помогнем. Кажете ни как можем да ви помогнем, като се свържете с нас или ни изпратите имейл.
Авторско право 2023 от EuraWest Technologies Ltd.
Всички права запазени.
Главен офис (България)
№ 12в, ет. 4, ап. ул. Проф. Иван Дуйчев 27
Павлово, София 1618 България
Тел.: +359 892 373 983
Адрес в Обединеното кралство:
275 New North Road
Islington Suite 1364
Лондон N1 7AA
Тел. №: +44 20 3769 0481